مصاحبه تاریخ گذشته سیسی مسؤولان تلویزیون مصر را بیکار کرد

خورشید آنلاین
  • لید خبر: العالم- موسسه رادیو تلویزیون مصر با صدور بیانیه ای از پخش اشتباهی گفت وگوی قدیمی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر با شبکه پی بی اس در سال 2015 به جای مصاحبه جدیدش با همان شبکه عذرخواهی کرد.

به گزارش خورشید آنلاین و به نقل از العالم، مسؤولان تلویزیون دولتی مصر به دلیل این اشتباه فاحش به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند.

مصاحبه جدید السیسی با چارلی گوینده خبر تلویزیون پی بی اس روز دوشنبه 19 سپتامبر ماه جاری میلادی(29 شهریور) برگزار شد، اما مسئولان پخش شبکه تلویزیونی مصر مصاحبه ای را پخش کردند که سیسی در سال 2015 با همین شبکه انجام داده بود.

عوامل این اشتباه فاحش فورا مورد بازجویی قرار گرفتند و صفا حجازی رئیس موسسه رادیو تلویزیون سه شنبه شب با صدور حکمی "مصطفی شحاته" رئیس بخش خبر را از کار برکنار کرد و معاونش "خالد مهنی" را تا انتخاب رئیس جدید موظف به اداره امور کرد .

حجازی همچنین تصمیم گرفت تا در این خصوص تحقیق انجام دهد که به گفته بسیاری از رسانه های گروهی مصر یک رسوایی به شمار می رود که باید عامل آن فورا مورد بازخواست قرار گیرد.

شناسه خبر :2173 
61 کلیک ها  جمعه, 02 مهر 1395 ساعت 06:58
این مورد را ارزیابی کنید

Hospital Information Systems

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

بالا